Společenstvo Antikové: Nový Olymp

Lukáš Přibyl: Vám lidem opravdu nezávidím.

6. 10. 2017 v 18:01 | Kategorie: Dějiny veškerenstva < | Autor: Lukáš Přibyl <

Související články:

Živočišné a jiné nižší touhy
Jídlo a sex? Už netřeba.
Nezávislost na běžné stravě
Oddělení vůle od pocitů (i na vyšší úrovni)

Milí čtenáři,

lidstvo je jedním z mnoha hodnotných výtvorů, jejichž vznik a dlouhý vývoj jsem kdy podporoval. Ale poté, po mnoha a mnoha letech, co jsem byl do značné míry zklamán, nastala z mé strany delší odmlka. Abych mohl pozorovat. Nerušeně a hlouběji. Celé generace tak byly odkázány čistě své svobodné vůli, kterou jsem každou bytost obdařil. Léta plynula a já byl něco jako vzdálený pozorovatel. To se však před více než třiceti roky změnilo. V době, kdy jsem učinil první kroky k poslednímu testu. Ke zkoušce, která má zjistit, kdo z vás má pro mě opravdovou hodnotu a naopak kdo by byl jen "nevhodným doplňkem" v příštím jsoucnu... v novém veškerenstvu, které pomalu ale jistě buduji.

Vzhledem ke skutečnosti, že nejsem člověk, musel jsem přistoupit k jistým řekněme méně pohodlným opatřením. Koncem roku 1984 jsem svou vůlí vytvořil lidské mládě ovládané čistě mým vlastním božským Já. Naoko jsem se tak stal tvorem blízkým vám samotným, někým, kdo by byl schopen vás jaksi nenápadně pozorovat přímo mezi vámi... tedy jako bych byl jeden ze smrtelníků planety Země. Od té doby mne na Zemi vnímáte jako Lukáše Přibyla z Česka. Možná dost podivného, ano, ale i přesto jako jednoho z vás.

Zaměřme se nyní na jádro, tedy co je hlavním smyslem dnešního článku. Je třeba poukázat na jisté věci, které vám rozhodně nezávidím, ale které jsou současně součástí vašeho normálního života.  A to po celá dlouhá léta. Pojďme se tak zaměřit na věci, které by rod lidský měl omezit či zcela odstranit... tudíž v čem byste se měli změnit.

Jen v krátkosti si uvedeme takové ty nejdůležitější body, co teď takzvaně vyloženě "křičí":

- v prvé řadě se jedná o vaši silnou nejednotnost, kterou dnes a denně dokazujete už například v oblasti politiky, hlasování a vůbec komunikace jako takové; nejste tak schopni přemýšlet za celek; přemýšlíte jen sami nad svou jednotlivostí (a co konkrétně vy a vy z daného "problému" byste mohli vytěžit) a nezajímáte se o problémy jako lidstvo, což dlouhodobě vede jen k dalším problémům

- vaše řekněme "hádavost" je také na jednom z prvních míst, které by bylo potřeba změnit; méně se dohadovat a více jednat konstruktivně; lidé se neumí jaksi povznést nad méně důležitými problémy a věnovat se těm daleko potřebnějším otázkám

- stále rostoucí touha po sexu je také špatně; rod lidský si neuvědomuje (nebo záměrně přehlíží) mnohem větší důležitost vzájemného porozumění, konstruktivní komunikace a samozřejmě pravé lásky; naopak se stále více podporuje politika "kamene a cihly" (tedy sex každého s každým)

- dále pak - lidstvo by se mělo vystříhat veřejného podporování gayů a lesbiček; lidé by měli podporovat přirozené hodnoty lidstvu vlastní a ne uměle našroubované výmysly, které mohou vést akorát k jejich zániku jako celku (viz například výše nastíněná nepřirozenost vychovávání dětí lesbičkami či gayi a to je jen "vrchol ledovce")

- pokud nechcete zažít opravdovou krizi (!) v podobě dokonce i konce světa, měli byste "kalkulovat" s věcmi, které mají reálnou hodnotu a ne (například) nad obchodováním s virtuálními měnami (atd.); v případě katastrofálních scénářů budou nejdůležitější věci, které můžete PRAKTICKY využít (stavby, pozemky, stroje, oblečení, potraviny, ale třeba i aktivní magické schopnosti atd, atd.) a ne například elektronicky evidované peníze, které jakoby někde máte (!)

- ženy (především ženy) by neměly podléhat různým módním návrhům moderní doby, měly by už od mládí zůstávat přirozené a kosmetické úpravy vynechávat pokud možno zcela (ženy jsou často pěknější právě BEZ kosmetických zásahů); o zbytečných chirurgických zásazích zde nebudu hovořit, to je špatně také samozřejmě (plastické operace jsou v pořádku jen v případě pokud je to nutné v souvislosti s nějakými zdravotními problémy, úrazy)

- lidé by neměli podléhat svým pocitům, měli by kalkulovat na základě svého vědomí bez ohledu na své pocity; přesněji řečeno - jejich rozhodnutí by neměla podléhat "srdci", nýbrž jen "hlavě"

Pro dnešek by to stačilo. Máte-li nějaké dotazy či připomínky, můžete je zapsat buď zde pod článkem nebo v části Všeobecná diskuze bočního menu. Pokud se ale Váš komentář nehodí k danému článku, je určen pouze do Všeobecné diskuze.

S přáním pěkného dne, Autor

6 komentářů:

  1. Já myslím, že málokdo dá na rady a řídí se jen svým rozume/vkusem/tužbami.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě by zajímalo, co je nepřirozeného na tom, že jsem gay. Z tvých předchozích komentářů to vypadalo, že ti to nevadí. Pokud je láska silou, která spojuje celý vesmír, pak je přece jedno, jestli tu samou lásku cítím ke klukovi nebo k holce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gayové a lesbičky mi opravdu nevadí POKUD ovšem si takové věci řeší soukromě někde třeba doma (tak jak je v článku nastíněno). Takže mi nevadíš ani jako gay, pokud je splněno, co je výše řečeno a současně pokud se mi gay či lesbička nevnucuje. A ty naštěstí jsi v tomto smyslu zcela v pořádku.

      Vymazat
  3. Mám-li na to jít z hlediska vědeckého, pak sexuální orientace není žádným výmyslem, ale vrozenou dispozicí závisející na velikosti a funkci hypotalamu. Stejně tak drtivá většina studií, věnující se dětem vyrůstajícím v duhových rodinách, neshledala u těchto dětí nijak více problémů, než u těch, které vyrůstaly v hetero rodinách. Naopak byly často otevřenější a tolerantnější, než zbytek dětské populace, protože na příkladu rodičů viděly, co to znamená být diskriminován. http://www.stoplusjednicka.cz/nova-studie-gay-rodiny-nemaji-na-deti-spatny-vliv

    OdpovědětVymazat
  4. Dlouho jsme se neviděli... které věci nám, normálním lidem nezávidíš?

    OdpovědětVymazat