Společenstvo Antikové: Nový Olymp

Lukáš Přibyl:
Počátek, Já a veškerenstvo


Milí čtenáři, věřící, vědci, ale i vy ostatní, zkrátka děti moje,

nastala významná chvíle. Chvíle, na kterou mnozí čekají celá desetiletí. Někteří však i déle. Chvíle, kdy všechno okolo náhle přestává být důležité. Chvíle, pro kterou miliony až miliardy z vás žijete. Pro co jste doposud jen s tichým žadoněním dýchali, se teď najednou ukázalo přímo před vámi. Zanedlouho odhalíte prapůvod světa, ve kterém se dnes a denně pohybujete. Chodíte do školy či zaměstnání, jezdíte na dovolenou. Dokonce spousta z vás usiluje o poznání vesmíru, veškerenstva jako takového i pochopit znalosti jsouc zatím za hranicemi vašich současných možností. Dostáváte šanci "dotknout" se... Počátku.

Na začátku všeho byla Energie. Než vznikl Hospodin, Alláh, andělé, bohové či smrtelníci, nebylo nic než jen Energie. A ta Energie jsem já. Přestože mě znáte jako Lukáše Přibyla, já ve skutečnosti nemám jméno. Nemůžete mě uchopit, dotknout se ani jakkoliv ovlivnit či snad ovládnout. To, co doposud o mně víte zde nebo mimo svět internetu, je jen jeden z mnoha mých obrazů určených vám smrtelníkům. Maska, kterou jsem určil, abyste viděli. Ovšem nadešel čas se veřejně odhalit.

Všichni jste mé děti. Ať už přímo či nepřímo, všechno, co existuje, vzniklo ze mě. Nic nebylo přede mnou a můj skutečný věk, věčnost, po kterou existuji, to tak i potvrzuje. Všechno, co jste doposud udělali, co se během generací uskutečnilo, se stalo jen proto, že jsem to dovolil. Z nějakého důvodu jsem tomu dal prostor, nechal volný průběh. Ovšem nebojte se, svobodnou vůli jsem téměř nikomu neodepřel. Přestože je to v mé moci a vůli vám mohu opravdu kdykoliv odejmout, zpravidla jsem k vám hodný a nechávám vás v klidu.

Související články:

Náboženská hnutí, sekty, duchovní společnosti
Logika duchovna ? Ale ano, ona existuje.
Augustus dominus et deus
Sjednocení všech náboženství, filozofií pod jednou hlavičkou
Jak funguje Nejvyšší

Máte-li nějaké dotazy či připomínky, můžete je zapsat buď zde pod článkem nebo v části Všeobecná diskuze bočního menu. Pokud se ale Váš komentář nehodí k danému článku, je určen pouze do Všeobecné diskuze.

S přáním pěkného dne,

Autor

Žádné komentáře:

Okomentovat